یاحسین (پست ثابت)

♥*♥ عاشقای محرم الحسین♥*♥

باز دلم خون شد و چشمم گریست آنکه درین روز چون من نیست کیست ؟ باز دگر باره رسید اربعین جوش زند خون حسین از زمین

بندگان خدا از خدا بترسید و در دنیا با احتیاط رفتار کنید.

اگر بنا بود همهی دنیا به یک نفر داده شود،

یا فردی برای همیشه در دنیا بماند،


پیامبران برای بقا سزاوارتر و جلب خشنودی آنان بهتر و چنین حکمی خوشایندتر بود؛

ولی خداوند عاقبت دنیا را نابود شدن قرار داده است.

خداوند دنیا را محل فنا و نیستی قرار داد،

زیرا دنیا دوستدارانش را لحظه به لحظه تغییر داده، وضعشان را دگرگون میسازد.

مغرور و درمانده کسی است که فریب دنیا را بخورد.

 .

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 



نظرات شما عزیزان:

عکس محرم برای پروفایل
ساعت16:32---25 مهر 1395
سلام وبلاگ زیبا و مفیدی دارید تبریک میگم
پاسخ:ممنون. خداروشکر


sy
ساعت21:23---30 مهر 1394
salaam
ali bood
kheyli khobe webloget
afarin
ya hossseeeeein


aref
ساعت16:50---4 مهر 1394
سلام اماده تبادل لینکم
پاسخ:سلام .تبادل لینک صورت گرفت


حسین باقری
ساعت15:47---2 آبان 1393
سلام
من با افتخار وبلاگ شما را لینک کردم
شماهم لطف کنین لینک وبلاگ من را قرار بدین
ممنون از لطفتون


...م ح م د...
ساعت21:57---9 آبان 1392
سلام خسته نباشید.
لینکتون کردم اما تبادل لینک هوشمند شما ظاهرا خرابه.اگه مایلید ما رو با ادرس http://zohoor-313.loxblog.com
و عنوان "...م ح م د..." لینک کنید
شما لینک شدید
با تشکر


محمد حسن سالک
ساعت19:18---4 آبان 1392
باسلام

خسته نباشید خوشحال می شوم به وبلاگ من سر بزنید و هم چنین من رو به دوستانتون معرفی کنید وبلاگ خوبی دارید در ضمن اگر ممکن بود در باره وبلاگم نظر بدید می خوام وبلاگی مفید داشته باشم



سربازان سایبری امام زمان
ساعت22:46---9 مهر 1392
سلام همسنگر
به ما هم سر بزنید و اگر مایل هستید تبادل لینک کنیم به ما خبر دهید

اگر هم مایل نبودید

وجودتان در فضای مجاوی مایه دلگرمی ماست

اللهم عجل لیولیک الفرج


m
ساعت21:34---20 دی 1391
سلام وبلاگ عالي دارين اگه با تبادل لينكي موافق بودين بگين لينكتون كنم

حمید حسینی
ساعت18:49---9 دی 1391
ممنون که سرزدید اگر مایل بودید پیام بدید
لینک تون کنم
موسیقی متن شما خیلی خوب بود


فتاح زاده
ساعت22:06---27 آذر 1391
سلام دوست من وبلاگ پرمحتوایی داری اگه دوست داشتی منو لینک کن با نام هیئت تعزیه عاشقان ابا عبدالل اندیمشک-کوی لور
یاعلی
التماس دعا


ALI
ساعت21:12---27 آذر 1391
سلام دوست عزیز واقعا وب فوق العاده ای داری دستت درد نکنه گرچه تلاش در راه مولای مان حسین خستگی ندارد ما همه عاشق سرورمان هستیم تشکر

دیوونه ی حسین
ساعت8:34---3 آذر 1391
سلام عالی بودنظرتون باتبلدل لینک...

یاحسیــــــــــــــن


دیوونه ی حسین
ساعت8:30---3 آذر 1391
سلام عالی بودنظرتون باتبلدل لینک...

یاحسیــــــــــــــن


علیرضااحسانی نیا
ساعت23:40---27 آبان 1391
سلام.زیباست.موفق باشیدورستگار

به او بگویید که دوستش دارم
ساعت19:25---27 آبان 1391
شوریده سری که شرح ایمان می کرد / هفتاد و دو فصل سرخ عنوان می کرد
با نای بریده نیز بر منبر نی / تفسیر خجسته ای ز قرآن می کرد . . .
شهادت امام حسین(ع) تسلیت
ابجی ممنون داداش اومد ندیدت رفت دیگه نگی نیومدم چرا اخه ابجی


به او بگویید که دوستش دارم
ساعت17:29---26 آبان 1391
دلم وقت

هاانتظارمحرم رامیکشید

دلم پرازحرف است ازتنهایی

یک آسمان غصه دارم

به قدربغض یاکریم ها

گریه دارم...ازاین دنیا...ازاین بی وفایی ها

یاحسین جان دعایم کن دعایم کن قدرمحرمت رابدانم وبااشکهایم دریایی بسازم وتوخودکشتی نجات رابه

من دهی تا باآن خوبی هارابرای امام زمانم نثاره کنم...

دوست دارم وقتی امام زمان می آیدمن ازیارانش باشم نه

مانندکوفیان که نامه برایت نوشتندولی وقتی دعوتشان راپذیرفتی بی وفایی کردند

حس میکنم پایان انتظاراست ...

میدانی چرا ای سالارشهیدان؟

زیراکه مهم ترین مناسبت هادر

جمعه هارخ میدهند

مانندتولدامام رضا...مانندتولدآقایم امام زمان...

مانندروزعرفه....ماننداولین روزماه عاشقی

حسین جان دلم گرفته...دعایم کن تاهمیشه عشقتان رادراین دل بارانی

نگه دارم...امیدوارم قدرمحرم رابدانم ونگذارم تاغریب ازکنارم بگذرد...

امیدوارم اشکهایم کمک کندتا دعایم برای مولایم اثربخش باشد

مولاجان نمیدانم کدامین گوشه مینشی وبرای غریبی ومظلومیت جدت گریه

میکنی ولی میدانم ازچشمانت چگونه اشک مانندباران میریزد

زیراکه چشمانت به اشک عادت کرده یابرای غریبی جدتان میگریی

یابرای بی وفایی وگناهان شیعیانت...مولا جان میان گریه های سبزت برای ماهم دعاکن...



سلام من به محرم وبه غصه وغم مهدی


به چشم کاسه خون وبه شال ماتم مهدی


حسن
ساعت15:21---26 آبان 1391
سلام خدمت مدير وبلاگ قبل از هر چيزي فرا رسيدن ماه محرم را به شما عزيزان تسليت ميگويم وبلاگ قشنكي داري اكر خواستي منو توش لينك كني با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن و بعد البته ببخشيد كه باعث زحمت شودم و سري به وبلاگم بزن نظرتو بده تا بفهمم وبا افتخار لينكت كنم ممنون ميشم ادرسwww.hasan.pear.loxblog.com

محمد
ساعت15:13---26 آبان 1391
سلام وبلاگ قشنگی دارین امیدوارم...............موفق باشین..............

ahmad
ساعت12:15---25 آبان 1391
سلام عزيز وب خوب و زيبايي داري اميدوارم موفق باشي تونستي يه سرم به ما بزن راستي خوشحال ميشيم اگه در چت روم مان خضور داشته باشي تازه همين ديشب درستش كرديم و در آخر منتظر نظرات شما هستيم.

لـــُهـــوف
ساعت23:07---24 آبان 1391
سلام دوست عزیز !
وب بسیار ارزنده و زیبایی دارید ؛ هر کار کردم موفق به تبادل لینک نشدم ؛ با افتخار به لینک ها اضافه شدید ؛ خوش حال می شم اگر منو به فهرست پیونداتون اضافه کنید

السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین ( ع )
و السلام علی اصحابک ؛ اللهم اجعلنا من اصحابه ...


راشد
ساعت12:40---20 آبان 1391
سلام عليكم
« ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة»
التماس دعاي فراوان


فاطمه
ساعت14:36---14 آبان 1391
سلام سميراخانم اين قالبت خيلي قشنگه راستي هركمكي بتونم بهت مي كنم اميدوارم موفق باشيپاسخ:مرسی گلم

راشد
ساعت11:03---14 آبان 1391
سلام

وبلاگ خوبي دارين فقط يه مورد كه رنگ نوشته ها جوريه كه سخت ميشه خوند از رنگ روشن استفاده كنين قشنگتر ميشه

به من هم سر بزنيد سپاس
پاسخ:حتمن درستشون میکنم


پارسا
ساعت16:48---12 آبان 1391
سلام دوست عزیز برای افزایش آمار خود به جمع ما بپیوندید این وبلاگ یک خصوصیتی که دارد میتوانید در این وبلاگ از وبلاگ خود تبلیغ کنیدو همچنین یک آپلود سنتر قوی در وبلاگ وجود دارد که شما عزیزان میتوانید فایل های خود را در آن آپلود کنید بدون اینکه فیلتر شودپس بشتابیید منتظر حضور گرم شما هستیم
وبلاگ بسیارعالیی دارید
باتشکر


محمد
ساعت3:33---12 آبان 1391


ساعت12:11---11 آبان 1391
عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام



وبلاگ قشنگ پر معنایی داری.اجرت با امام حسین
پاسخ: مرسی امیدوارم تا محرم بتونم بهتراز الان آمادش کنم


عاشقان حسين(آ.ح.م)
ساعت10:38---11 آبان 1391
سلام وبلاگ خوبي دارين اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن خوشحال ميشم به وب ما سر بزنيد

محمد
ساعت15:14---9 آبان 1391
عالی شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 21:42 توسط سمیرا |


آخرين مطالب
» عشق یعنی حسین
» عشق حسین
» کربلاااااااااااااااااااااااااااا
» یاخدا
» ایام فاطمیه از چه تاریخی شروع ودر چه تاریخی تمام می شود؟
» معجزه جسد بیجان فاطمه علیه السلام
» خبرشهادت حضرت زهرا به علی (ع) وحالات حسنین
» دستور ساختن تابوت بعدازدیدن خواب(حضرت زهرا)
» خواب دیدن حضرت زهرا قبل از شهادتشان
» ماجرای مظلومیت وشهادت حضرت زهرا
» توبه >آثار وبرکات آن در زندگی انسان
» نتيجه‌ عبادت بدون اخلاص
» هدف قیام امام
» عکس هایی از عزاداری های هیئت حضرت زینب (مبارکه- باغملک)
» سفری به خرابه های شام/شهادت فاطمه صغیره حضرت رقیه(س)
» اربعین
» رسیدن کاروان اسرا به مدینه
» اربعین حسینی
» گریستن برمصایب امام حسین ع
» فضایل امام حسین ازدید قران
» زندگی نامه حضرت زینب (ع) وهمسرش عبدالله بن جعفرطیار واولادش
» دعای امام حسین(ع) در روز عاشورا
» یا ابولفضل عباس(ع)
» مظلومیت شیش ماهه امام
» عکسهای از حرم حضرت رقیه وزینب
» بدن حضرت رقیه(ع)
» حضرت رقیه علیهاالسلام آرزوی قشنگ «بابا»
» زندگی نامه حضرت علی اکبر(ع)
» مادرم حضرت زهراست
» زندگی نامه امام حسین (ع)
» حرم امام
» حضرت زینب وحجاب
» معجزات امام حسین
» شبهاتی درمورد کربلا وامام حسین
» شبهات عاشورا وپاسخ به آن
» داستان ازسیاست امام حسین
» داستان مردی که زیارت امام حسین (ع)نمیرفت
» آقا اجازه هست خانومتونو نگاه کنم؟؟(بدحجابی)
» نوشته از(ساکی)
» وقاع بعدازشهادت امام حسین (ع)
» سخنرانی حضرت زینب درمجلس ملعون یزید
» حضرت زینب
» جایگاه امام واصحابش
» آخرین وداع امام
» وداع زینب با برادر عصر روز یازدهم
» شام غریبان حسین
» زیارت عاشورا
» حر.اشک ریزان دردامان پرمهر حسین(ع)
» مروه کربلا

Design By : Pichak